• ד״ר דרגן קרברושיץ: יו"ר
  • ד"ר זכי עאסי: גזבר
  • ד"ר דן ארבל: מזכיר
  • ד"ר ענבל סמוק: אחראית ועדת בחינות
הודעות

עדכונים חשובים מהאיגוד לכירורגית ילדים

להלן מכתב לחברי האיגוד לכירוגיית ילדים בנושאי תאריך הכנס השנתי הקרוב, ישיבת ועד ועוד

לחברי וחברות האיגוד שלום רב,

עדכונים לכנס השנתי הקרוב בתאריכים: 28-31.5 בכפר בלום, לכנס WOFAPS הקרוב ולבחירות הוועד:

1. Poster Walk - בתאריך 30.5 בשעה 13:00 נקיים סיור והצגת הפוסטרים שהוכנו לכנס ע"י חברי האיגוד. משך הצגת כל פוסטר הוא 6 דקות כולל דיון. מנחה הסיור בהצגת הפוסטרים הוא : פרופ' איגור סוחוטניק.

2. ישיבה פרופסיונלית – בתאריך 30.5, יום ה', נקיים ישיבה פרופסיונלית של האיגוד, אבקש מכל חבר המעוניין להציג נושא לשלוח אלי במייל את שם הנושא: [email protected]
משך הישיבה הינו כשעה ולכן לכל נושא שיוצג ע"י החברים יוקצו 7 – 8 דקות.

3. ימי ניתוח לאורחי הכנס: בתאריך 26.5, יום א', ינתח Prof. Alastair Millar בביה"ח איכילוב בשעה 08:30 תינוקת בת 9 חודשים ויבצע Colon Interposition - תינוקת לאחר ניתוחים לתיקון Esophageal Atresia.
בתאריך 2.6, יום א', ינתח Prof. Steven Rothenberg בביה"ח סורוקה בשעה 08:00 תינוקת כבת שנתיים ויבצע Thoracoscopic Lobectomy באבחנה של CPAM. כל חברי האיגוד המעוניינים – מוזמנים להשתתף בניתוחים.

4. סיור ברמת הגולן: בתאריך 31.5, יום ו', עם אורחי הכנס – אני אתאם סיור מודרך ברמת הגולן לאורחי הכנס ומזמין את כל מי מחברי האיגוד שמעוניין להצטרף לסיור. הסיור יתקיים עם הרכבים הפרטיים - לשלוח לי במייל את שמו על מנת לדעת בכמה משתתפים מדובר. הסיור יתקיים בין השעות 08:30 עד 15:00 – לא סופי. טרם נקבע מסלול – אשלח בהמשך.

5. נשלחה אליכם הודעה על כנס WOFAPS הבא שיתקיים בדוחה בקטאר בחודש ספטמבר 2019, נא שלחו אלי למייל – מופיע מעלה, את שמות החברים באנגלית על מנת שנתאם השתתפות מספר חברים. שלחו את שמותיהם.

6. בחירות אלקטרוניות ליו"ר ו-3 חברי ועד: בתאריכים 12-16.5 יתקיימו הבחירות ליו"ר ו-3 חברי ועד. אבקש מכל חברי האיגוד להשתתף בבחירות אלה – הן חשובות מאד להמשך פעילות האיגוד בארץ ובעולם.

חג פסח שמח וכשר לכל חברי וחברות האיגוד ולמשפחותיהם.

בברכה,

חיליק

נושאים קשורים:  הודעות
תגובות